KALİTE POLİTİKAMIZ
Güncel kalite standartları doğrultusunda sağlık hizmeti sunmak, güncel standartları
ve örnek uygulamaları takip etmek,
Hastalarımıza en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak, yaşam kalitesini yükseltip,
hasta güvenliğini ve memnuniyetini, hassasiyetlerini ve mahremiyetlerinin korunmasını
her şeyin üzerinde tutmak,
Öz Değerlendirmeler, bina turları, geri bildirim anketleri, istenmeyen olay
bildirimleri gibi uygulamalar ile tespit edilen sorunlara ve aksaklıklara yönelik
iyileştirmeler yapmak,
Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırıp nitelikli iş gücü yaratarak; daha öz verili
hizmet vermek,
Çalışanlarımıza en uygun çalışma ortamı oluşturup; alanda gelişebilecek riskleri
azaltarak çalışan güvenliğini sağlamak,
Çalışanlarımızın memnuniyetini artırıcı çalışmalar yapmak ve onların
görüşlerinin/önerilerinin değerli olduğunu hissettirmek,
Sistemi sürekli gözden geçirerek sağlık hizmeti sunumuna ilişkin süreçlerden
kaynaklanan ve/veya kaynaklanabilecek hataları tespit etmek, gerekli iyileştirmeleri
sağlamak. Personel kaynaklı ve/veya kaynaklanabilecek hataları azaltmaya yönelik
çalışmalara önem vererek, bu bağlamda personel eğitimlerini desteklemek,
Yahyalı Devlet Hastanesi olarak yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı
taahhüt ediyoruz.