Kalite Politikamız
02 Ekim 2024

KALİTE POLİTİKAMIZ

 Güncel kalite standartları doğrultusunda sağlık hizmeti sunmak, güncel standartları
ve örnek uygulamaları takip etmek,
 Hastalarımıza en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak, yaşam kalitesini yükseltip,
hasta güvenliğini ve memnuniyetini, hassasiyetlerini ve mahremiyetlerinin korunmasını
her şeyin üzerinde tutmak,
 Öz Değerlendirmeler, bina turları, geri bildirim anketleri, istenmeyen olay
bildirimleri gibi uygulamalar ile tespit edilen sorunlara ve aksaklıklara yönelik
iyileştirmeler yapmak,
 Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırıp nitelikli iş gücü yaratarak; daha öz verili
hizmet vermek,
 Çalışanlarımıza en uygun çalışma ortamı oluşturup; alanda gelişebilecek riskleri
azaltarak çalışan güvenliğini sağlamak,
 Çalışanlarımızın memnuniyetini artırıcı çalışmalar yapmak ve onların
görüşlerinin/önerilerinin değerli olduğunu hissettirmek,
 Sistemi sürekli gözden geçirerek sağlık hizmeti sunumuna ilişkin süreçlerden
kaynaklanan ve/veya kaynaklanabilecek hataları tespit etmek, gerekli iyileştirmeleri
sağlamak. Personel kaynaklı ve/veya kaynaklanabilecek hataları azaltmaya yönelik
çalışmalara önem vererek, bu bağlamda personel eğitimlerini desteklemek,

Yahyalı Devlet Hastanesi olarak yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı
taahhüt ediyoruz.